Jul 27, 2011

Menuju Ke Bandung Selatan...

Destinasi seterusnya kite orang dibawa menuju ke Bandung Selatan... Agak jauh sikit perjalanan dari tempat kite orang duduk, Hotel di Bandung utara... Perjalanan yang jauh tu tertidur kejap aku dalam van... Tapi serius aku pelik asal aku masuk ajerk dalam van aku sure tido, asal tido je sure aku dalam van (gilo)... Dah macam perangai nobita pun ade aku neh kan hehehe... Badan penat mungkin usia meningkat sikit neh... Di belah Bandung selatan ade banyak kilang-kilang baju... So sesiape yang mau beli secara banyak-banyak eloklah datang kesini... Bagi aku tempat yang kali ni just okey-okey jerk... So xde rase keghairahan untuk shopping... Tapi kat sini kite orang dapat lagi diskaun sebab Pak Barnus udah bilang same tokey kedai... Hailahhh bepata bestnyer huhuhu.... 



:: Lihat teman-teman yang lagi semangat ::



:: Hai Pak Rahmat lame betul tenung kasut tu ::


:: Apelah yang buat aku mencuit ati mase tu agaknyer kan ::

6 comments:

  1. AMran : hehehe bolehlah... tp x sakan sgt hehehe

    ReplyDelete
  2. blh tahu apa nama tempat yg byk kilang baju tu? tq :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siti : Mintak maap sesangat name kedai die tak ade... tapi tempat ni memang pemes

      Delete
  3. boleh kongsikan no contact pak barnus? tq ya... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siti : awak boleh contact dekat FB ni link die http://www.facebook.com/tbarnus

      Delete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis