Oct 16, 2013

Akhirnya Jumpa Jugak Vegetarian Food Di Korea...

Lepas penat menjerit pekik telolong dekat Theme Park "Eveland" banyak jugak tenaga batin kehabisan... Hehehehe... Mision hari tu nak mencari "Vegetarian Restaurant" dan akhirnya dapat jugak... Padahal nak ikutkan hari kedua kite orang di Korea puas dok cari kedai ni tapi tak jumpa-jumpa... Rupanya aku salah tengok info yang membe aku bagi, sorry ya Lin huahuahua kalau tak dah sure aku tak kebuluran hari-hari yang sebelom tu huahuahua... Nak ikutkan banyak je Vege Restaurant dekat Korea ni, tapi nak cari semata-mata vege tu susah... Tapi Restaurant yang kite orang pegi ni semata-mata vege, so bolehlah percaya sikit dan makan tanpa was-was... Lokasi di "Insa-Dong", macam mane korang nak pegi sini sebelah kiri korang ade banyak restaurant dan korang cari signboard yang aku share tu... Makanan agak murah dan sedap, Kimci pun ade... Tapi aku ni asam-asam jeruk pun tak suka so kimci pun kuranglah sikit... Harga seingat aku dalam 8,000KRW... Lepas makan kite orang teruskan berjalan & terus beli sorvenir sebab dekat sini murah...












:: Korang kene cari kedai uncle ni... die sangat peramah & siap bagi aku free gift hehehe ::

2 comments:

  1. teringin nak g korea tp xde la pulak kawannyerr ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe saya syorkan pegi... sangat sangat best hehehe

      Delete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis