Feb 24, 2014

MELAKA : NASI GORENG AYAM BUTTER

Nama menu "Nasi Goreng Ayam Butter" mungkin agak pelik... Aku yang baru 1st time dengar ni pun macam pelik gak, yelah selalunya kite dengar "Udang Butter" betol tak... Tapi lepas member kenalkan "Restoran Jzarina" di "Bachang" seyes kerinduan teringat-ingat bile dah sampai KL sampai tak boleh tido hehehe... Aku ade rase sikit menyesal, sebab restoran ni kite orang pegi sebagai tempat penyinggahan yang terakhir... Yelah sebelom-sebelom tu dah banyak tempat makan kite orang balon... Bile sampai kedai ni aku hanya jamah sikit je... Tapi seyes memang lain dari yang lain menu yang di hasilkan oleh kedai muslim ni...


:: Nasi Goreng Ayam Butter - RM 7.50 ::


3 comments:

  1. Hmmm... Ayam goreng butter dalam gambar tu sedapnye lah hai.

    Macam nak rosak je diet aku hari ni?

    Post ni sangat kejam. Terliur to the max.

    (Dah lama jadi silent reader, hari ni tetiba nak komen)

    Hafez the Great
    saya suka membebel...

    ReplyDelete
  2. ingatkan gmbar hantu mana la gmbar restoran tu...
    menarik betul makanan dia

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis