Feb 19, 2014

Melaka : Sneakers Blenz Di Calanthe Art Cafe...

Lokasi seterusnya menuju ke "Jonker Street", kalau nak ikutkan ade banyak gambar-gambar best dekat sini... Tapi tu nanti aku kan buat entry khas ape yang sempat aku cuci mate... Dekat tengah-tengah Jonker Street /  Walk ade terdapat satu Cafe yang famous dengan 13 jenis Coffee dari setiap negeri... "Calanthe Art Cafe" name yang sangat unik begitu jugak bile korang tengok hiasan dalaman cafe ni... Unik dan santai, memang sesuai untuk lepak-lepak... Walaupun aku ni bukan peminat tegar coffee, tapi tetap tak mematahkan semangat aku untuk lepak... Member aku Fakhri suruh try "Sneakers Blenz", perghhh superbb...!!! Memang sangat-sangat best, sedap dan lain dari yang lain... Tapi bagi sesiape yang minat dengan coffee bolehlah korang try sume jenis coffee tu, harap takkan ting tong dengan 13 coffee tu okey...


:: Sneakers Blenz - RM13.90 ::





:: Mase aku lepak sini ade pasangan couple ni sangat sweet... Sorry guys nak ambik gambar dinding tapi termasuk gambar korang skali... ::





2 comments:

  1. walau pun rumah dekat je ngan jonker street ni tapi still x try lagi kopi 13 jenis coffee tu.. nice entry btw =)

    Jom Terjah : Muslim Niaga : Platform Dropship Produk Islamik


    ReplyDelete
    Replies
    1. Khalid : Huhuhuhu sy tau pun sebab member ni ajak... seyes lepak sangat tenang... Ok sy akan terjah blog...

      Delete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis