Sep 17, 2016

TIADA LAGI ODITUSUFI



Assalamualaikum...

Lama rasenyer tak menulis... So jari telunjuk... jari hantu dan segala bagai jenis jarilah boleh dikatekan kaku nak bermadah...

Hidup aku sekarang ni busy dengan Instagram... Sampai blog sendiri pun dah diketepikan...

Dengan adenyer azam baru ni harap aku boleh meneruskan lagi berblog...

Mungkin dari segi layout akan di tukar ikut peringkat demi peringkat... Aku tukar sebab mengikut kesesuaian kadar ketinggian umur aku buat masa sekarang ni hahahaha...

Nama blog pun dah ditukar dari "OdItuSufi" ke "Journal by OD"... Banyak kenangan dengan "OdItuSufi" konpem aku takkan hapuskan...

Harapan dengan segala baru ni mungkin nampak lebih matang sikit dari dulu... Sikitlah kot...

Ape pun kalau sudi nak baca lagi blog aku ni... Haaaaa tunggulah entry yang berikutnya okey...

Aku akan kongsikan kenangan mase bercuti dekat Lombok...

Ok gais... Salam Satu Malaysia... Jangan lupe follow IG aku "@iamod_"



No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis