May 28, 2012

Repeat Ke Ao Nang Beach Jumpe Tahi...

Lepas habis Dinner di "Lae Lay Grill Spices Seafood", mase nak balek tu kire orang kembali ke sekitar "Ao Nang Beach"... Di malam yang pertama kite orang dah kesini, tapi rase macam tak puas sebab ade barang-barang yang belom habis dibeli untuk family & teman-teman... Dekat sini macam-macam harga disetiap kedai, yang penting korang kenelah rajin berjalan disatu-satu kedai untuk bandingkan harga mane yang murah... Macam tulah kite orang buat di malam pertama huhuhuhu... So T-shirt "I  Krabi" aku dapat dalam 130 baht... Yang keychin2 gajah plak dalam pack tu aku dapat dalam 100 baht, oklah murah kalau pandai cari... Dekat area sini jugak macam aku penah cerita di entry sebelom ni, sini banyak lukisan... Orang sini sangat kretif, lebih kurang mase aku pergi ke "Bali" pun banyak hasil kretif dorang hasilkan... Yang aku tertarik korang tengok lukisan bawah ni, harga aku agak kurang pasti... Seyes cantek... Sambung jalan-jalan cuci mate tetibe ternampak ade tahi dilonggokkan, mula-mula kite orang ingat yang betul punya kot dorang buat ubat ke ape ke kan... Rupanya tipu punya, aduhhh leh pengsan kalau die jual yang betul punya... Kalau nak kenekan membe leh ah belikan dorang dorang kuikuikui...




:: Mase nak balek resort jumpe ade orang jual "Pancake" tepi jalan, rupanya "Roti Canai"... Haaa pakcik ni boleh bertutur bahasa melayu ok... Die siap cakap area Krabi ni ramai orang Islam so takyah risau... ::


:: Amacam gaya lakonan kite orang sebagai "Druggist" ::

4 comments:

  1. benda ape yg mcam tahi tu??

    ReplyDelete
  2. Die mmg rupecm tahi.... tp mcm betul pya senarnya mcm hiasan... tp mcm kotor kn

    ReplyDelete
  3. I read everything about ur trip to Krabi..good info, I will be there this 28/04..very helpful!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry coz lately reply hehehehe... so how ist ur trip? thx btw

      Delete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis