May 28, 2012

Sebelom Balek Ke Malaysia, Singgah Outlet Village Krabi...

Nampaknya ini entry terakhir aku di Krabi, aku akan buat satu entry yang "recap" mase aku kat sini... Supaya senang bagi mane yang nak refer... Huhuhuhu... So far duduk di "Buru Tara" ni memang sangat-sangat aku puas ati, dari segi servis, staff sume nyer tiptop... So aku rekemen kat korang kalau nak pegi Krabi duduklah sini okey... 

Sebelom untuk balek ke Airport kite orang sume dibawa ke satu tempat shopping dipanggil "Outlet Village", lokasi memang tak jauh dari Airport so tak perlu terkejar-kejar... Dekat sini ade bermacam-macam barang "Branded" seperti Adidas, Nike, Lacoste, Ripcurl & macam-macamlah kalau nak senaraikan tu banyak... Tapi yang paling best dekat sini boleh dikatakan setiap hari ade sale hingga 70%, aku tak tipu memang ade banyak sale... Ingat nak capai gak satu dua, tapiii sayang dekat duit plak sebab dah banyak beli mase kat "Ao Nang" hari tu... So hanya cuci matejelah...











**Alhamdulillah selesai sudah percutian kite orang kat Krabi ni, semuanyer berjalan dengan lancar... Walaupun 1st time pegi cuti ngan dorang memang sangat-sangat best... Thanks kat Danial, Aizal & Ameen banyak kenangan manis dengan korang takkan aku lupekan... Mungkin kite orang akan repeat dtg sini cume tak tau bile... Tapi dalam perancangan mungkin next year kite orang akan ke "KOREA" huhuhuhu... Insyaallah kalau planning menjadi... Doa-doakanlah yer teman-teman... Adios...

8 comments:

  1. puas hati btol tgk blog nih...sbb mmg nak ke krabi..so dah ada 1 rujukan..thanks bro...rajin2 lg buat entry travel k.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pink : terima kaseh... hv fun kat sane nnt okey... rerajin singgah blog sini huhuhu

      Delete
  2. seronok baca blog ni..gelak sorang2 hokeyy hahahah...tq!
    akan ke Krabi mac 2013....akan refer ur blog untuk reference! tq!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emilynn : nak g sane eh... arhhh bestnyer terkenang balek mase g sane... ape pun enjoy kat sane okey...

      Delete
  3. Seronok baca entry Krabi ni. Saya pun kalau xde aral melintang insyaAllah akan ke sana March 2013. Thanks for the info. Sangat2 berguna nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fazida : Insyaallah saya doakan semuanya selamat ok... enjoy kat sane tau... nnt sharekan cerita di blog awak plak... anyway thx :)

      Delete
  4. wah baru tahu ada outlet ni.yeyy 28jan ni saya nak ke sana.hope dapat g sini.thanks for the info!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat enjoy disane ok... bestnyer sy plak rs mcm nak pegi lagi

      Delete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis