Jul 22, 2013

Od.Itu.Sufi Di Ruangan "Cuti-Cuti Bajet" Citra Orang Muda...

Alhamdulilah sedar tak sedar kite dah pun di pertengah Bulan Ramadan... Alhamdulillah jugak dengan keberkatan di Bulan Ramadan ini jugak, pada 20 July 2013 (Sabtu) Blog aku sekali lagi dapat masuk "Akhbar Utusan" tapi kali ini di ruangan "Cuti-Cuti Bajet"... Aku betul-betul rase sangat bersyukur walaupun dengan penulisan blog aku yang tak seberapa ini ade jugak mata-mata yang memerhati... Trima kaseh pada wartawan dari Akhbar Utusan "Dhiya Zulhilmi" yang mempelawa aku untuk siarkan & kongsikan cerita dari blog... Kali ini mereka agak tertarik dengan cerita aku ke "Gua Tempurung", "Pamelo Farm" & jugak "Sungkai Hot Spring"... Bagi sesiape yang ade kesempatan yang ingin kongsikan cerita di Akhbar Utusan, korang follow dorang di FB "Citra Orang Muda".... Trima kaseh lagi skali buat Akhbar Utusan & Citra Orang Muda...


2 comments:

  1. betul ke RM100 tuk 3 tempat? kagum..kagum..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zette : aah sy g ni sume rm100 je... huhuhu tapi balek hari ah xde tdo sane hehehe...

      Delete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis