Sep 14, 2013

Seoul, Korea... Aku Datang...

Salam berhujung minggu kawan-kawan... Mungkin agak lama sudah blog aku "oditusufi" kesunyian dari cerita-cerita untuk dikongsikan... Dengan kekeringan idea dan jugak bizi dengan kerja tersegam kaku blog aku ni... Tapi Alhamdulillah dengan keizinan Allah S.W.T, planning sebelom ni menjadi untuk "Korea" dengan kawan-kawan... Aku sampai semalam 13/09/2013 dalam waktu tempatan pada pukul 3 petang... Aku dan kawan-kawan tak ambik mane-mane tour guide hanya menggunakan konsep 'redah' huhuhu barulah orang kate adventure sikitkan... Dengan info dari kawan-kawan & blog yang pernah pegi kite orang menggunakan itu sahaja... Doakan percutian kami ini berjaya ok dan aku akan kongsikan cerita dan gambar-gambar yang menarik nanti untuk korang tatapkan... Salam Seoul dari aku... Tata...

5 comments:

  1. besnyerr dapat pg korea....selamat pergi dan pulang...Bismillah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah... Dah selamat pulang pun... Tunggu entru sy lepas ni okey...

      Delete
  2. Salam kenal =)
    Takpe, muka pun dah macam artis korea je..anneyonghaseyo...
    Okay, nak kena khatam ni, sebab Korea ada dlm wishlist travel sy..top 3 kot..

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis