Oct 21, 2013

Lotteria Wild Shrimp Burger Sangat Ohsem...!!!

Kebab sudah & Vegetarian sudah aku rasa makanan dekat Korea ni... Nak ikutkan dari pengalaman cerita member-member aku yang dah pegi, banyak lagi makanan yang best-best & enjoy untuk makan... Tapi disebabkan aku banyak sangat was-was so rugilah pulak rasa hehehe.... Di hari-hari terakhir dok nak shopping dekat "Myeong-Dong" kite orang try makan "Lotteria" yang lebih kurang macam "Mc Donald" tapi lebih pade seafood punya burger... So aku try "Wild Shrimp Burger", memang sangat sedap aku suke giler... Tapi kawan aku dok suggest "Squid Burger" aku tak dapat nak rasa pulak... Maybe kalau ade rezeki lepas-lepas ni dapat pegi Korea lagi aku nak try makanan-makanan yang best... Kalau korang nak try ni dekat mane-mane pun ade, senang nak dapat...





3 comments:

  1. marvellous. geramnye tengok burger tu

    ReplyDelete
  2. serius deno terliur tengok burger tu!

    ReplyDelete
  3. Best ni. Kalau kat sini shrimp tu sket je, tepung je yang banyak..

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis