Oct 21, 2013

Kembali Ke Ogansugyo Menghabiskan Waktu Terakhir Di Korea...

Huhuhu nampaknya entry aku di Korea dah sampai ke penghujungnya.... Di hari-hari terakhir aku kat sini aku berpatah balek ke "Ogansugyo" untuk melepaskan rindu yang tak tau bile akan kembali lagi kat Korea ni... Mungkin sebelom ni aku datang waktu malam so lain pulak bile datang waktu petang... Dengan matahari yang hampir nak terbenam memang sangat-sangat rasa sayu nak tinggalkan kenangan yang manis & pahit dekat sini... Lepas puas lepak-lepak kite orang berangkat ke airport, tapi kali ni menuju kesana dengan naik train pulak... Secara jujur memang sangat best datang Korea ni, banyak pengalaman baru yang dapat aku belajar... Harap sape-sape yang baca entry-entry aku seblom ni rasa oklah eh... Hehehehe... Tunggu lepas ni satu entry "recap" mase aku di Korea lepas ni...










2 comments:

  1. Baguslah kat sana kan sebb masih mengekalkan alam semulajadi, wpun ada jambatan masih jugak ada laluan batu-batu camtu..

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis