Jun 22, 2011

Mengidam Mau Maen Ice Skating...

Macam-macamlah aku ni... Sume bende kalau boleh nak trykan... Hehehe hari tu dok maen "Rollerblade" ni nak maen "Ice Skating"... Macam ni citer die, Sabtu lepas aku berhajat mau menuju ke "Digital Mall" PJ... Memandangkan GPS otak aku ni gred die C++ (oklah dari E,F,G) so tetibe drive sampai ke Sunway Piramid... Nak mencari Flash DSLR same kasut senarnya... Tapi dok tawaf-tawaf tak jumpe jugak... Hailah nasib memang kene pegi Digital Mall jugaklah nanti nampaknyer...

Dah penat tawaf dok terpegun tengok orang-orang maen Ice Skating... Kaki ni terase die macam ade kat atas ais tu... Tak boleh jadi neh pasti mau ajak memembe terjah sini plak main menatang ni... Hehehe sesape yang dah ade expirience kongsi-kongsilah same Mr. Od okey...



:: Tengok budak kecek ni... Die boleh takkan aku tak buley kan hehehe... Ape pun adek sangat cute ::


:: Tengok die punya siap ade lampu plak... Kalau aku nak pasang bunga api boleh huhuhu ::


:: Uncle ni sangat haibat maen... Cayalah uncle... ::


:: Tengok baju die siap tulis "ICE FOR LIFE" ::

Balek tu terus berlari ke Pavilion plak nak mencari kasut... Tapi ape kan dayer tak jumpe jugak... Singgah jelah makan dekat "Carls Jr"... Aku suke sangat beli "Teriyaki Buger" kalau datang sini... Sebab ape sebab die ade nenas wuttt wutttt... Kemanisan die terasa sampai anak tekak hehehehe...



2 comments:

  1. same la...dari dulu nk main x dpt2...jom g jom...ramai2 bru best Mr.OD...

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis