Jun 20, 2011

Selamat Pengantin Baru "Hanin Fizura & Dr. Fikri"...

Tahniah...!!! Tahniah...!!! Tahniah...!!! Aku nak ucapkan kat membe opis aku atau lebih senang cakap senior skolah menengah aku dulu huhuhu... "Hanin Fizura" name die, macam mane sweet tak korang tengok die... Macam mane manis wajah si dia macam tulah perwatakan Hanin ni kalau korang nak tau... Sopan satun sajerk orang nyer... Pada tanggal "18 June 2011" satu detik bersejarah terlakar di "Kampung Pengantin, Setapak"... Ramai sangat orang yang hadir memeriahkan Majlis perkahwinan dorang... Macam mane tak meriah tengok sajerk pasangan pengantin memasing hensem bergaya & cantek malam tu, surelah orang nak datang tengok hehehe... Tatahias kat Majlis tu memang sangat-sangat indah... Aduhhh aku susah sangat nak bagi tau betapa bestnyer wedding dorang malam tu... Korang tengok sajerk gambar-gambar yang aku ambik okey... Hanin kalau ade bace blog Yan ni, seyes cantek giler Hanin malam tu... Tahniah okey...!!! Yan ucapkan untuk Hanin & Fikri "Selamat Pengantin Baru & Moga Berbahgia Ke Akhir Hayat"... Insyaallah... Amin...





:: Door Gift ::



:: Aku suke sangat pix atas ni... ::




:: Tengok tu sweetkan dorang berdua ::




Ok selesai bergambar dengan pengantin.... Lepas turn untuk Mr. Od pulak sesame membe-membe... Sorylah ehhh... Aku ni memang suke bergambar & ambik gambar... So mungkin berjeler sikit entry kali ni dengan pixs hehehe... Jom layan sesame okey... Opsss kejap lupe mau bagi tau... Malam tu aku sesame memembe pakai Baju Melayu Cehhhwahhhh macam kite orang plak yang nak kawin... hehehehe















:: Lepas ni pasangan Oni & Munie (sebelah kanan) plak punya Majlis Perkahwinan pade 2 July 2011... Oni & Munie kalau sempat kite orang datang okey sebab time tu sibuk berpindah opis baru ::

** Dok attend wedding orang teringat plak aku dulu mase Kakak Kesayangan aku punya wedding huhuhu...

2 comments:

  1. ehehehhe... pix2 ko sumenye terbaik!! hahaha!!.. style bro.... pnh ngan pix ko yg pstinye.. hehehe :)

    ReplyDelete
  2. Hehehe ni aku tau sure "Hanger Pink"... asal x letak nama.... hehehe anyway thx k beri comment yg membina semangat

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis