Jul 27, 2011

Kembali Ke Pasar Baru Jumpe ST12...

Haaaaa betul ke....??? Ishhh Biar betul...??? Ehhhh takkan lah...??? Ehhh jangan main-main.... Aku sure mesti itu yang akan keluar dari mulut-mulut yang baca tajuk entry aku neh wakakakaka... Ok jangan pukul aku okey, ampun pak ampun... Xde saje, aku ni kan suke bikin gimik-gimik... So chill okey... Macam ni citer die... Kite orang singgah lagi skali ke "Pasar Baru" ni... Membe Afiq mau carikan barang untuk orang... Sok kite orang pun berpecah kot-kot ade nak cari barang yang lain...

Dok melilau-lilau terjumpe ade baju "I Love Bandung" kat sini lagi murah... So korang kalau boleh mase pegi area bandung ni jangan terus sambar jerk... Kalau boleh survey je dulu, mungkin sebelom hari terakhir nak repeat leh je datang, time tu baru sambar ape yang patut... Jalan punya jalan so adelah sorang budak datang main guitar sambil nyanyi-nyanyi... Membe aku ade syiling so ape lagi mntk request nyanyi satu lagu... "ST12 - Jangan Pernah Berubah"... Boleh tahan gak suara die, dok nyanyi-nyanyi lupe plak lirik hahahaha... Tapi ape pun cian kat die kan...

Korang dinasihatkan kalau ade duit syiling lebih-lebih tu jangan kedekut sangat untuk bersedekah kat sane, sian sangat aku tengok bebudak die... Tapi nak sedekah tu tengok-tengok jugak kang kene serang plak ramai-ramai... Bak kata Bapak Barnus artis-artis Indonesia ramai yang berasal dari Bandung... Orang-orang kat Bandung ni pun ramai yang cantek-cantek... Kulit dorang lagi putih-putih... Manelah tau kan kot-kot terjumpe jodoh orang sini ke huahuahua...





:: Pisang Salai Bandung sangat sedap ::



No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis