Feb 20, 2012

Kami Bertiga Ke Sungai Congkak...

Tajuk entry aku tu bukan main-main, Ianya benar-benar belaka... Mesti macam pelik nape bertiga je en en en... Yelah kite hanya merangcang tuhan yang menentukan... Kalau nak diikutkan memang ramai nak pegi ni, tatapi memasing ade ade hal yang tak dapat dielakkan... So Aku, Haris & Lydia tetap proceed untuk mengigil-gigilkan diri mandi dekat "Sungai Congkak"... Kite orang pegi ni mase cuti Thaipusam, Kalau nak diikutkan tahun lepas time cuti Thipusam ni kite orang "Panjat Bukit Broga"... Kali ni tukar lain plak... Parking area sini akan dikenakan RM3 & Kalau masuk dalam ni plak RM1 akan dikenakan... Aku mula-mula membebel gak air semulajadi pun nak kene bayar ke...??? Tapi lepas masuk dalam bile tengok kemudahan yang ade terjaga & jugak kebersihan pun sangat ok... Aku terus zip mulut aku hehehe... Mase tu ramai gak orang, tapi mandi tetap mandi... Mase tu 2 kali hujan turun, selamat ade tempat berteduh... Oooo lupe kite orang beli cempedak goreng, cer bayangkan mandi-mandi kesejukkan sambil makan cempedak goreng tengah panas... Layan kan... Aku tau ade yang dah telan air liur baca aku tulis ni... Ambik tisu sebelom die melarat meleleh ke keyboard wakakaka...





:: Pasangan Haris & Lydia... Lyd mengandung tu dah 2 bulan... Alhamdulillah ::



:: Ok kan tempat die, kalau jadi lepas ni kite orang mau camping plak ::


Lepas balek tu calling-calling membe ajak terjah untuk berkarok... Tempat kejadian dekat "Superstar Wangsa Walk"... 2 jam jugaklah dalam tu... 


No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis