Feb 21, 2012

RM80 = Beef Steak Yang HEBAT Dekat Warung Williams...

Amacam ade berani...??? Huahuahua dengar tajuk gitu aku pun semacam jer... Ok entry ni senarnya lame dah nak aku update... Tapi memandangkan gambar ambik guna HP, so malas kedaung nak keluarkan sane sini... Leceh plak... So hari yang cuti yang mulia ni kerajinan aku datang plak... Ok mase hari tu Aku, Mira same Ojai kelaparan memasing nak western, memula cadangkan "Rasta TTDI" jer, tapi teman-teman aku ni idak penah ke "Warung Williams"... Dengan hebatnya kami order Lamb Chop (Mira), Chicken Chop (Ojai) & Beef Steak (Aku)... Dorang punya sampai seperti normal ah kan, skali yang aku punya datang... Perghhh bapak die ni daging macam tok makan setahun ke ape (tetibe terpikir buaya simpan makanan dalam mulut)... Mood tengah terkejut sambil terpinga-pinga macam orang baru kenal tu daging... Wakaka... Lepas jamah kat mulut perghhh lazattttttt sangat jucy mucy lucy daging die... Seyes sedap weh aku tak tipu... Daging die lembut plak... Skali tang bayo yang Mira same Ojai oklah dalam RM30++ sorang... Tang aku hambik ko RM80... Wakakaka gelak-gelak sambil aku kuarkan duit bagi kat Uncle William's... Selamat aku bawak duit lebey... Kalau tak bawak bukan basuh pinggan je kene siap kene basuh satu kedai nanti... Pengajaran lagi skali kalau datang sini makan secara "sharing is caring" adelah diutamakan... Jangan jadi tamak haloba macam aku okey... Sebab portion die sangat banyak... Sekian....


:: Blueberry Yougart, Ribena Longan & Tembikai Laici - Cawan Besar ::


:: Lamb Chop ::


:: Chicken Chop ::




:: Gambar atas ni die datang satu set - Beef Steak ::


:: Besarkan... Itupun tak habis aku bagi membe tapau bawak balek ::

3 comments:

  1. Wei@!!!! Pergi xajak aq.. dah taw kn aq mmg teringin nk g.. sentap seminggu ngan kowg.. !! X﹏X

    ReplyDelete
  2. Kamal : Besar kan... aku tak habis tu... yang penting sedap...

    Iqa : hahahaha ok selamat seminggu je sentap wakakakaka

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis