Oct 1, 2012

Penutup Syawal 2012...

Dah habis "Bulan Syawal" barulah aku hegeh-hegeh nak kasi update... Tapi tak ape janji aku update untuk dikenang-kenangkan dalam frame kat blog aku... Kalau Raya memang tak sah kalau tak ade "Open House", tak ketinggalan jugak bagi yang bekerja... Sambutan dekat opis pasti akan buat... Cuma kelainan diopis kali ni kite orang menggunakan khidmat catering berbanding dengan tahun-tahun lepas berhempas pulas bersengkang mata masak sendiri... Ade jugak yang bawak makanan tambahan sendiri, contohnya aku (ceh angkat bakul junjung atas kepale sendiri) bawak "Kuih Bengka Roti"... Hasil air tangan dari Ibu kesayangan aku huhuhuhu... Bab "Baju Raya" pulak korang tengoklah sendiri betapa warna-warninya kengkawan aku neh... Barulah bertemakan "Warna-Warni Aidilfitri" huhuhuhu...












:: Aku & Naim ::


:: Aku & Wawa ::


:: Aku & Amirah ::


:: Aku & Farrah ::


:: Wahida, Amirah, Wawa & Rozai ::


:: Aku & Amin ::


:: Faisal, Maryati & Za ::


:: Haris, Mastura & Azlin ::


:: Aku dengan Zul, Haris & Salman ::


:: Sempat jugak kite orang bergambar dengan Bos ::


:: Aku, Krol dengan staff baru Nabila, Yati, Farizan, Amir & chinese gurl aku lupe name ::

No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis