Sep 26, 2012

Blog Od.Itu.Sufi Berubah Wajah Di Kala Usia 2 Tahun...

Alhamdulillah sedar tak sedar usia Blog aku yang bergelar "Od.Itu.Sufi" ni dah pun menjangkau 2 tahun... Walaupun usia tak same tuan empunya blog tapi tuan die sentiasa nampak muda (Angkat bakul sendiri nak bagi Snow White makan epal merah)... Kali ni tak adelah semuanya yang berubah, tapi cuma header dan layout aku ubah sikit-sikit... Almaklumlah teman ni tak ambik IT blajo dulu, so belajar mengedit pun guna teknologi "Utube" ajer... Lepas pikir-pikir maka terhasillah header serupe itu... 

Sure korang akan tertanya kenapa aku buat macam tu... Memek-memek muka aku yang korang terpaksa hadap setiap kali korang click blog aku ni ade sebab die... Katekanlah di suatu hari yang korang sedang mood happy / sedih / susah nak beranak, mane tau kot-kot dengan terperanjatnyer korang tengok memek muka aku yang terlampau tu tetibe boleh ubah emosi korang... Huhuhuhu... Itu pun aku cakap kalau, tapi kalau tak ade perubahan korang cepat-cepatlah tutup... 

Bagi background aku pulak bertukar dari compang-camping dengan warna keringan tak sudah aku tukar ke "Papan Hitam"... Sebab terpikir macam indah bak cikgu tengah mengajar pulak... Yelah time sekolah dulu sure Hari dan Tarikh akan tertulis di kanan dan kiri papan hitam, so saje nak mengimbau kenangan korang (ok sekarang 1.20am, ape aku merepek abaikan)... Tapi papan hitam ni abad 2020 punya sebab beserta gambar-gambar yang sangat cun... 

So trima kasih yang tak terhingga sape yang sanggup terjah blog aku ni... Yang tinggalkan comment, silent readers ke semua tu secara jujur aku sangat terharu... Disebabkan korang terjah meh sesame kite menari Oppa Gendang Gendut Tali Kecapi... So teruskan menyokong sayer okey... Trimas... Okbai...


:: Kenangan Header yang lama ::


10 comments:

  1. Replies
    1. Fiq : Selamat ko bersiulan... kalau ko mengaum tadi aku dah call org suruh tangkap ko...

      Delete
  2. betul la..rase mcm kat dalm kelas je.. rindu plak nk p sekolah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhuhu inche trima kaseh huhuhu... saje buat perubahan sikit huhuhu

      Delete
  3. ok!!header yang gempak habis..full of ur faces there..

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis